VIDEO PANDUAN TEKNIK LAMBORGHINI



PERGHHH! ITULAH YANG BAKAL ANDA SEBUT KEJAP LAGI....


Kenapa?


Sebab saya tahu, ramai yang tengah sedih, sebab anda seperti kebanyakan orang kat luar sana yang ingin tingkatkan SALE!


Bayangkan selepas ini, anda pasti gembira, bila anda dapat kos FB Ads yang murah!


Ramai orang yang sedang dalam ketakutan sekarang, sebab sale slow, nak close sale pun susah.


Saya Cikgu Fadzli, sekejap lagi saya akan explain siapa saya & apa yang boleh saya buat untuk bantu anda.


Pernah anda cecah sale RM30 000 sebulan? Nak buat lebih daripada ni pun boleh!


Nak tak saya tunjukkan jalan ; A sampai Z!


Anda tak perlu percaya dengan apa yang saya nak sampaikan.


Sebab anda mungkin tak kenal saya. Apa yang saya dapat kalau bantu anda, betul?


Teruskan bacaan anda.........


Hidup anda pasti berubah 360 darjah selepas selesai membaca apa yang saya sampaikan nanti.


Saya bukan seorang jutawan dan tidak memiliki kereta mewah ataupun rumah mewah untuk ditayangkan didalam website ini.

Jika anda mahu melihat 'hasil' kejayaan saya, anda boleh baca testimoni-testimoni usahawan yang berjaya meningkatkan jualan produk dan servis mereka selepas mengamalkan Teknik Lamborghini.



APA KATA USAHAWAN YANG TELAH AMALKAN TEKNIK INI?












































Pada tahun 2016, anda terpaksa hadir ke kelas untuk belajar teknik ini.


Tidak ada cara lain!


















Pada tahun 2017 saya telah rakam modul Bengkel Teknik Lamborghini dalam video untuk membantu lebih ramai usahawan meningkatkan jualan!


Anda tidak perlu lagi bersusah payah untuk hadir ke kelas dan boleh bermula SERTA-MERTA!


Anda juga boleh belajar dalam keselesaan di rumah dan boleh ulang tayang video sesuka hati anda.


Sedangkan mereka yang hadir ke kelas pada tahun 2016 boleh dengar sekali sahaja apa yang saya ajar.


Untung lagi anda (^_^)






APA YANG ANDA AKAN BELAJAR DALAM VIDEO PANDUAN TEKNIK LAMBORGHINI?

.

Video 1 >> Intro & Fasa Jualan (rahsia untuk meningkatkan jualan).


Video 2 >> Customer Avatar (cara kenal bakal pelanggan).


Video 3 >> Like Marketing (cara kumpul pelanggan setia).


Video 4 >> Cara Tulis Ayat Iklan Yang Akan Memukau Prospek Membeli Produk Atau Servis Anda.


Video 5 >> Cara Setting Iklan Facebook Ads RM15 Sehari Tetapi Dapat Sale Berlipat Kali Ganda.


Video 6 >> Cara Close Sale Yang Menyebabkan Pelanggan Tiada Pilihan Lain Kecuali Beli Sahaja.


6 Video ini merupakan TEKNIK-TEKNIK RAHSIA yang saya guna sendiri untuk menjual produk menggunakan Facebook Ads.


Saya kongsi apa yang saya buat sahaja dan yang telah TERBUKTI BERKESAN bukan sahaja untuk saya, bahkan kepada orang lain juga.


Ilmu di dalam video ini bukan ILMU TEORI yang saya cedok dari bengkel atau seminar yang saya sertai.


KITA MASIH BELUM BERKENALAN BUKAN?


Nama saya Ahmad Fadzli Fauzi atau lebih dikenali sebagai Cikgu Fadzli oleh rakan-rakan saya.


Saya merupakan usahawan online dan penulis buku 'bestseller'.


Misi peribadi saya ialah membantu usahawan kecil melonjakkan jualan dengan menggunakan platform online.


Antara buku tulisan saya ;




Selain daripada itu juga, saya merupakan HOTSEATER program Sifu FB Ads.


Sifu FB Ads adalah seminar yang dianjurkan oleh sifu yang terkenal iaitu Sifu Jamal.


Beliau sudah melatih dan membimbing ramai selebriti dan jutawan, antaranya ialah Naelofar, Dato' Seri Vida, Zain Saidin (suami Che Ta), dan ramai lagi usahawan.


Program Sifu FB Ads yurannya ada yang mencecah RM15 000 untuk anda hadiri.


Ramai yang berjaya menjana jualan sehingga 7 ANGKA setiap bulan selepas tamat belajar.


Saya antara murid Sifu Jamal yang berjaya sebab saya dah lalui semua latihan yang diberi dengan jayanya. 


Saya telah beberapa kali dijemput naik ke pentas oleh mentor saya Sifu Jamal untuk memberikan inspirasi dan motivasi kepada peserta-peserta seminar.


Saya yakin dan percaya, saya mampu MEMBANTU ANDA mengecapi kejayaan yang sama seperti yang saya kecapi.























SILA BACA DENGAN TELITI!

Hasil kejayaan setiap individu itu banyak bergantung kepada usaha, pada kebijaksanaan, dan ada banyak faktor kejayaan seseorang itu.

Orang yang berjaya selalu kita lihat, dia ada sikap bertindak, buat tanpa bertangguh dan suka belajar.

Jika anda ingin berjaya seperti orang lain yang berjaya, contohi sikap orang berjaya.

Berikut adalah bukti dan contoh orang yang sudah berjaya.

Saya doakan anda pun berjaya seperti mereka!













Bila rasa nak invest anda takut rugi betul tak?

Bila kita nak beli sesuatu yang bermanfaat, kita fikir bukan 10 kali, malah 100 kali!

Tetapi bila bab membazir duit bil elektrik, petrol, wayang, KFC, hotel dan sebagainya, anda tak fikir 2-3 kali, terus jer habiskan duit.

Saya faham dah bab tu..

Sebab  tu sekarang ini, saya tak nak anda invest sampai RM15 000! bukan RM1500! Bahkan bukan RM500!

Tetapi untuk yang serius nak ubah hidup.

Nak jualan melonjak naik.

Nak rasa macam mana Whatsapp anda berasap.

Nak rasa macam mana orang bank in duit berdesup-desup.

Nak rasa macam mana iklan jadi 1 sen.

Nak rasa income laju macam Lambo.

Cuba sistem Teknik Lamborghini pada HARGA TAK MASUK AKAL!

==> RM199 SAHAJA!

Harga ini untuk 10 terawal sahaja.

Lepas ni samada saya tutup jualan ataupun saya naikkan harga kepada RM500! 

Kalau anda serius nak belajar dan berjaya, FOLLOW STEP BY STEP!

Kalau tak berjaya jugak?

Baiklah, sekarang ni pasti anda tanya saya.

Selepas guna segala ilmu yang ada, kalau saya tak berjaya juga capai seperti orang lain kat dalam ni macam mana?

Macam nilah, saya tak boleh jamin anda boleh berjaya macam insan lain yang beri testimoni dalam ni, sebab saya pun pernah gagal dalam perniagaan.

Usaha setiap invidu adalah berbeza, malah rezeki anda pula bergantung pada daya dan usaha anda.

Apa yang boleh saya cakap ialah modul yang ada dalam DVD Teknik Lamborghini bagi saya sangat memuaskan hati.

Macam nilah, kalau anda masih tak puas hati dengan apa yang anda akan terima nanti, anda simpanlah segala yang saya bagi, pakailah sampai anak cucu.

Jika anda masih tak puas hati dengan mutu modul dan pembelajaran dalam tu, anda rasa saya menghabiskan masa anda, simpanlah semua.

Saya pulang balik duit yang anda bagi tu.

Saya nak bekerjasama dan mengajar insan yang betul-betul ingin mengubah bisnes mereka ke tahap yang lebih tinggi.

Bukankah RM199 tu duit ASTRO yang anda bayar setiap bulan?


YURAN RM199 MERANGKUMI :

1. 6 Video lengkap Teknik Lamborghini (DVD akan dipos selepas membuat bayaran).

2. Support melalui Group Telegram selama 6 bulan (boleh tanya bila-bila masa jika ada masalah).

3. Keahlian ekslusif dalam Group Team Lamborghini. Anda berpeluang untuk minum kopi bersama-sama dengan jutawan dan usahawan yang telah berjaya.

Jika anda BETUL-BETUL BERMINAT MENINGKATKAN JUALAN, sila teruskan membuat tempahan di bawah :


1. Buat bayaran melalui salah satu akaun bank di bawah.


2. Upload bukti bayaran ke dalam kotak yang disediakan.


Jika tak dapat, sila PM resit bayaran >> www.facebook.com/ahmadfadzlifauzi


3. Isi butiran yang diperlukan dengan lengkap.



[ Pengeposan DVD dbuat setiap hari kecuali Jumaat & Sabtu ]


Terima kasih


Ahmad Fadzli Fauzi (Cikgu Fadzli)

Jerteh, Besut, Terengganu

Jurulatih Teknik Lamborghini

+6017-9779 676



Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
VIDEO PANDUAN TEKNIK LAMBORGHINI
JUMLAH

Kupon Diskaun

Masukkan kod kupon di bawah (jika ada) dan tuntut!

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

KAEDAH PEMBAYARAN

Perhatian! Sila pilih (dengan KLIK) kaedah pembayaran yang sesuai untuk anda di bawah.

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau


PENGESAHAN